Rendszeresen kövessen minket, nehogy lemaradjon a fontos információkról

Gondolod, hogy a fogyás mindig áldozatokkal, éhséggel és fárasztó minden étkezés mérlegelésével jár? Ennek nem kell így lennie. Lehetséges hatékony, megfelelően kiegyensúlyozott fogyókúrás étrend felesleges kínok és megbánás nélkül.

Évek óta használom, és ma szeretnék megosztani veletek egy karcsú alakhoz vezető utat, valamint egyszerű és olcsó recepteket, amelyek megkönnyítik az életet, különösen a fogyás során. Javaslat egy hosszú távú étrendre, a jo-jo hatás nélkül. Ha fel akarja venni a vékony alak kihívását anélkül, hogy éhezne és felidézné az összes kalóriát, meghívom, olvassa el.

Bizonyított tippek, amelyek a fogyást örömmel tölt el egészséges étrend

Hogyan kell kinéznie egy megfelelően kiegyensúlyozott étrendnek, amelynek hatékonyságát a táplálkozási szakemberek is megerősítik? Drasztikusan lefogyhat-e striák, cellulit és a jo-jo hatás nélkül? Csalódni fog – ez nem lehetséges. Ebben a bejegyzésben hatékony tippeket kap, amelyek hosszú távú eredményeket hoznak, de csak a beteg várakozásával.

A javasolt étrend elsősorban az egészséges táplálkozáson, az ételek rendszeres fogyasztásán, a különféle elfogyasztáson alapula szervezet számára szükséges egészséges zsírokban, vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag termékek. Ha abban reménykedik, hogy egy hét alatt 10 kg-ot fogyhat le, ideje felébrednie az alvásból. A gyors fogyás nem mindig jelenti azt, hogy sokáig vékony legyen.

Heti böjtöléssel nagyon könnyű lefogyni a felesleges kilogrammokat, de mi van, ha az egyetlen hatás a diéta utáni másnapi falánkság, extrém helyzetekben a bulimia vagy az anorexia. Bölcsen kell megközelítenie étrendjét, szüksége lesz belső motivációra, pozitív hozzáállásra és mindenekelőtt türelemre. Két hét múlva látni fogja az első hatásokat, egy hónap múlva elégedett lesz, három után pedig megkérdezi, hogyan várhattam ennyit!

Íme néhány tipp egy lánytól, akinek korábban ugyanaz volt a problémája, mint neked:

  • legyél megértő önmagaddal – radikális kalóriahiányban senki sem élheti túl az egy hónapot.

A túl drasztikus változások lelassíthatják a fogyást. Testünknek szüksége van fehérjére, zsírokra és szénhidrátokra, ezért a diéta megkezdése előtt gondolja át, mit kell feladnia, és mi legyen mindig kéznél. A dió és a tökmag jó és tápláló snack. Lehet, hogy az előbbi magas kalóriatartalmú, de gazdag egészséges zsírokban, amelyekre a testének szüksége van.

Ezen kívül, miután megette őket, sokkal hosszabb ideig leszel tele, mint a sütemény után, olyan karamellával, amely csak édesít. Egy másik megengedett öröm egy négyzetnyi étcsokoládé – ​​magnézium, a szürke sejtek legjobb stimulálása és az anyagcsere fellendítése – és hogyan ne szeressük a csokoládét,

  • vigyázzon a változatosságra – hallottál már a szemeddel való étkezésről?

Ez tényleg működik! Amikor elkészíti az ételt, próbálja meg étvágygerjesztővé tenni. A kissé kisebb, sötét színű tányérok működnek a legjobban, mivel vizuálisan növelik az étkezés bőségét, majd becsapjuk az agyat, hogy többet eszünk.

Szépen almával és fahéjjal díszített zabpehely, vagy köles dióval szórva igazi ünnep a szemnek és a gyomornak! A saláták körítésének módszere ugyanúgy működik. Minél színesebb a saláta, a mag vagy a színes zöldség, annál könnyebben érezzük magunkat jóllakásnak. Megnéztem magamon, remekül működik,

  • alkalmazza az “egészséges tányér” elvét – vessen véget a mítosznak, miszerint a fogyáshoz kevesebbet kell enni.

Csak egy kiegyensúlyozott ételre van szüksége, amely karcsú alakot, energiát és egészséget biztosít! Egy megfelelően elkészített ételnek 1/2 zöldségből, 1/4 fehérjéből és 1/4 szénhidrátból kell állnia, és a bejegyzés további részében konkrét példákat kap tőlem

  • kényeztesse magát egészséges élvezettel – a hatékony fogyás ízletes, könnyű és szórakoztató lehet.

Csak olvassa el a címkéket, hogy megtudja, hány kalóriát fogyaszt, ha valami édeset szeretne. Lehet, hogy a bolti fagylalt helyett válasszon természetes joghurtot fagyasztott gyümölcsökkel, és a kólát cserélje fel frissítő, házi limonádéra mentalevéllel,

  • igyon vizet – sokan elfelejtik, és nagyon fontos a test hidratálása.

Amikor iszunk min. Napi 2 liter, több energiánk van, ritkábban eszünk, sokáig jóllakunk. A víz megtisztítja a testet a méreganyagoktól, felgyorsítja az emésztést és javítja az általános közérzetet. Ébredés után érdemes meginni egy pohár vizet facsart citrommal, ez jelentősen javítja az anyagcserét.

A hatékonyság elve – mit kell tenni a fogyás utáni hízás elkerülése érdekében?

Elegendőek a finom és egészséges helyettesítők, amelyek sokáig veled maradnak

Az étrend hatékonysága érdekében meg kell szüntetni az étrendből azokat a termékeket, amelyek folyamatosan növelték a kilókat. Mit kell tenni, hogy a fogyás ezúttal hatékony és tartós legyen? Először is itt az ideje, hogy megszüntesse az egyszerű cukrokat, a feldolgozott ételeket, a rántott ételeket és az egészségtelen ételeket.

Megvádolhatja, hogy áldozatok nélkül beszélek a diétáról, és most radikális változtatásokra van szükségem … Ne aggódjon, megmutatom, hogyan lehet könnyen és olcsón helyettesíteni az egészségtelen termékeket tápláló helyettesítőkkel. Néhány hét múlva annyira szeretni fogja őket, mint én, és ők lesznek a mindennapjaid. Tehát mit kell enni, hogy lefogyjon anélkül, hogy éhezne és zellert, céklas turmixot stb.

Cseréljük:

  • édesség étcsokoládéval és szárított gyümölcsökkel,
  • sós snackek dióval, tökmaggal vagy napraforgómaggal,
  • teljes kiőrlésű , rozsos vagy többszemű búzakenyér,
  • zsíros hús sovány hússal, zsíros halak is, amelyek egészséges zsírok forrásaként támogatják az agy munkáját,
  • tej fölözött vagy növényi termékkel,
  • sajt mozzarellával vagy fehér, sovány túróval,
  • szénsavas, édesített italok vízzel és citromlével. A gyógynövény- és gyümölcsteák is jól fognak működni,
  • teljes kiőrlésű búza tészta,
  • burgonya árpával, hajdinával, bulgurral vagy barna rizzsel,
  • készítsünk krumplit és chipset a sütőben, ezek egészségesebbek és kevésbé kalóriatartalmúak,
  • kekszek gabonapelyhek,
  • cukorka egy teáskanál mézzel vagy datolyával,
  • az édes természetes joghurtok egyaránt finomak friss vagy szárított gyümölcsökkel, valamint granolával és zabpehellyel kombinálva.
Kategória: Karcsúsító

0 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük